Organizacja konferencji dla firm – o czym pamiętać?

Profesjonalnych organizacja konferencji dla firm wymaga odpowiedniego przygotowania zaplecza technicznego. Organizatorzy czasami jednak o tym zapominają, skupiając się na merytorycznej stronie imprezy. Technologia ułatwia nam życie, jednak bez wcześniejszego sprawdzenia jej działania – zostaniemy w oczach naszych gości jako osoby mające nieprofesjonalne podejście, ten fakt negatywnie wpłynie na ewentualną możliwość nawiązania długofalowej współpracy. W jaki sposób tego uniknąć?

organizacja konferencji dla firmNa konferencjach niezwykle istotny jest przedłużacz bębnowy, który umożliwi komfortowe użytkowanie urządzeń multimedialnych oraz elektrycznych tj. projektor, laptop, nagłośnienie. Możliwość rozciągnięcia przewodów kablowych powoduje, że osoba prezentująca może spokojnie przemieszczać się po całej sali – bez obaw o potknięcia czy przerwanie transmisji z powodów technicznych np. zbyt mała ilość gniazdek.

Nagłośnienie

Kolejnym istotnym elementem jest odpowiednie nagłośnienie. Zawsze należy pamiętać o posiadaniu zapasowej baterii do mikrofonu oraz do pilota od projektora. W przypadku awarii podczas głoszenia przez nas prezentacji – wykażemy się niezwykle dużym profesjonalizmem, dbając o każdy nawet najmniejszy szczegół.

Warto również pamiętać, o przetestowaniu całego sprzętu multimedialnego co najmniej 24 godziny przez planowaną konferencją. W przypadku awarii, istnieje możliwość naprawy lub skorzystania z innego sprzętu.

Samopoczucie

Bardzo ważna sprawa. Dlatego sprawdzamy, czy krzesła, na których będą siedzieć uczestnicy, zapewnią im wygodę przez kilka godzin, czy sala konferencyjna jest odpowiednio oświetlona, nagłośniona i czysta. Zwracamy uwagę, czy działa klimatyzacja i jej dźwięk nie będzie zaburzał głosu mówcy.

Zapewnienie odpowiednich warunków technicznych, znacznie zwiększa naszą pewność siebie podczas prezentacji. Jeżeli odpowiednio wcześniej przewidzimy możliwość wystąpienia pewnych okoliczności – mamy czas aby skutecznie się zabezpieczyć.

Reasumując: ważne jest nie tylko posiadanie wiedzy i doświadczenia w temacie organizowanej konferencji dla firm, ale także szerokie zasoby sprzętowe i odpowiednia infrastruktura.

This entry was posted in Metodyka and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.